logo
loading
IWS lansează versiunea 1.4a a aplicaţiei de gestiune a resurselor, e-Partner

IWS lansează versiunea 1.4a a aplicaţiei de gestiune a resurselor, e-Partner

A fost adaugat un nou submodul de gestiune a registrelor de documente interne. Aplicatia poate genera automat numere consecutive, pentru documentele generate din ePartner.

A fost adaugat un nou modul de gestiune a pontajelor si timpilor de lucru pe fiecare proiect al companiei. Modulul suporta atat proiecte dezvoltate intern de catre firma, cat si proiecte bazate pe contractele firmei.
Pentru fiecare astfel de proiect se mai pot defini inca 3 subniveluri de lucru (subproiecte, etape, faze), in orice configuratie de adancime a structurii organizationale.

Aplicatia a fost imbunatatita cu o "telecomanda" - o pagina special creata pentru a putea fi pastrata deschisa oricat timp pe desktop-ul (zona de lucru) a angajatilor, pentru a putea sa-si inregistreze timpii efectivi de lucru sau de pauza la un proiect sau subnivel al  acestuia.
Exista posibilitatea raportarii timpilor de lucru, de pauza sau total, pentru fiecare nivel organizational al unui proiect, precum si posibilitatea filtrarii acestora pe diverse criterii.

Aplicatia ofera acum, posibilitatea exportarii de rapoarte ce pot fi tiparite, pentru o mai buna legatura dintre gestiunea efectiva a societatii si cea oferita de ePartner.

Au fost aduse imbubatatiri ale sistemului de raportare financiara, astfel incat, acum, se pot afla mai multe informatii despre starea financiara a unei companii gestionate, la orice moment.