IWS lansează versiunea 1.5.0 a aplicaţiei de gestiune a resurselor, e-Partner
A
fost adaugat un nou modul de "Resurse umane". In cadrul noului modul se pot gestiona, pe langa angajatii firmei, si organigrama sau structura departamentelor acesteia. Pentru fiecare angajat se pot gestiona concediile si invoirile. Se pot emite documente interne pe baza de template (avize, adeverinte, notificari, cereri etc).
Documentele emise, pentru fiecare angajat in parte, sunt in format PDF si pot fi arhivate pentru accesarea ultetrioara a unui istoric al documentelor emise.
Organigrama companiei poate fi generata in format grafic, intuitiv si poate fi tiparita.
Submodulul de gestiune "Angajati", deja existent, a fost imbunatatit prin adaugare unei mai largi palete de informatii posibil de inregistrat despre un angajat.
Au fost aduse imbunatatiri sistemului de drepturi de accesare a resurselor aplicatiei, in sensul ca, pentru fiecare nivel de acces definit se pot specifica exact ce actiuni sunt permise utilizatorilor din grupul respectiv de acces: adaugare, editare, stergere etc.